Exposities 2025

2025, In de startblokken

In de vorige post kon je al lezen over de eerste stappen in het naar buiten komen met mijn werk. Ook was er het te veel hooi op de vork willen nemen en dan frustratie hebben rond het te weinig ‘productief’ zijn… Paniek! Ik geraak er nooit voor die expo-ruimte die ik gehuurd heb…

Wel het goede nieuws is: het worden er niet één, maar drie exposities in gedeeld eigen beheer. De bal ging aan het rollen toen ik Ellen Van Brabandt en Annemie Verbeke voorstelde om eventueel samen te exposeren. Geen solo-expositie dus – alles op zijn tijd – maar wel co-exposities. Ellen had ik ontmoet op een Unizo drink… Een zeer enthousiaste kunstenares en coach, die zich daarbij ook op kunstenaars wil richten. Wel, ik kon wel wat hulp en tips gebruiken… Resultaat: een tweede expositie staat in de stijgers. Wat later stelde Wery, onze docent schilderkunst, voor aan Annemie en mij om samen te exposeren in een Galerij in Damme. Een buitenkansje laten liggen? No way…

Daarnaast kreeg ik ondertussen ook al een uitnodiging om deel te nemen aan Buren bij Kunstenaars in de galerij van Frank Vanhooren samen met nog wat collega’s van Vrije academie de Kunstgreep. Ongetwijfeld worden nog enkele groepsexposities of kunstmarktjes aan het lijstje toegevoegd… Spannend 😉

Door gewijzigde reisplannen kan Annemie er niet meer bij zijn voor de expo in het Koetshuis. U kan haar wel ontmoeten Hieronder een overzichtje van wat op de planning staat.

Geplande exposities

  • 4-6 en 11-12 april 2025 – Gallery 22 Damme – gedeelde expositie met Wery Pollier en Annemie Verbeke
  • 25-27 april en 1-4 mei 2025 – Huis De Leeuw Zulte – gedeelde expositie met Ellen Van Brabandt en Depreitere Ann
  • 7-18 augustus 2025 – Koetshuis Waregem, gedeelde expositie met Ellen Van Brabandt

Groepsexposities

  • Juli – Oud Gemeentehuis, Blankenberge – groepsexpositie Vrije Academie de Kunstgreep vzw
  • Oktober – 89Art-gallery, Desselgem – Buren bij Kunstenaars in atelier Frank Vanhooren
  • To be continued